افزایش ۴ درصدی جانباختگان سوانح رانندگی در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، دکتر محمد مالمیر گفت: براساس آمار سوانح رانندگی درون و برون شهری استان در ۱۱ ماهه امسال ۴۳۹ نفر در حوادث رانندگی جان باختند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۴۱۹ نفر بوده است که افزایش ۴ درصدی را نشان می‌دهد. 

او گفت: از ۴۳۹ متوفی حوادث رانندگی، ۶۴ نفر در سوانح درون‌شهری، ۲۸۷ نفر در تصادفات برون‌شهری، ۲۸ نفر در سوانح مسیر‌های خاکی و روستایی و ۶۰ نفر در حوادث مرتبط با سایر مسیر‌های ارتباطی استان همدان جان خود را از دست دادند.

سرپرست اداره‌کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: آمار تصادفات درون‌شهری در ۱۱ ماهه سال گذشته ۴۵ نفر، برون‌شهری ۲۸۷ نفر، محور‌های خاکی و روستایی ۳۵ نفر و سایر ۵۲ نفر بوده است.

مالمیربا اشاره به اینکه در ۱۱ ماهه سال گذشته ۷۴۱۶ نفر شامل ۲۳۵۶ زن و ۵۰۶۰ مرد در تصادفات مجروح شده‌اند، گفت: این آمار در ۱۱ ماهه امسال ۶۷۵۵ نفر شامل ۲۰۷۶ زن و ۴۶۷۹ مرد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۹ درصدی داشته است.

او با بیان اینکه حتماً بیمه‌نامه خودروی خود را بررسی کرده و در صورت اتمام، بیمه‌نامه آن را تمدید کنید، گفت: وسایل مورد نیاز ماشین خود از قبیل زنجیرچرخ، جعبه لوازم ایمنی، لاستیک زاپاس، کپسول اطفاءحریق و هر آنچه که مورد نیاز است را در صندوق عقب ماشین قرار دهید.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *