گوشت قرمز ارزان می‌شود

به گزارش غرب ایران اکبر سپهری وفا رئیس اتحادیه قصابان همدان، اظهار داشت: خوشبختانه امسال سفره سرسبز خداوند پهن شده و مشکلی در زمینه تامین علوفه دام‌ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اگر جلوی قاچاق دام از استان و کشور گرفته شود از ماه آینده قیمت گوشت تعدیل می‌شود، ابراز کرد: از طرفی هم با تامین گوشت منجمد و وارداتی در استان بخش بزرگی از نیاز چلوکبابی و تهیه غذاها برطرف می‌شود.

رئیس اتحادیه قصابان همدان با بیان اینکه امروز قیمت هرکیلو گوشت نرمه گوسفندی ۱۲۵ هزار تومان و مخلوط آن ۹۳ هزار تومان است، تصریح کرد: گوشت گوساله نیز با قیمت های ۹۵ و ۱۰۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سپهری وفا از ورود گوشت منجمد به استان با قیمت کیلویی ۶۰ هزار تومان  در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: این گوشت با ارز نیمایی وارد می‌شود و همکاران ما می‌توانند نسبت به واردات آن اقدام کنند.

گوشت ۸۵ هزار تومانی مورد استقبال قرار نگرفت

وی  به توزیع گوشت مخلوط گوسفندی با قیمت ۸۵ هزار تومان در فروشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: به دلیل کاهش اختلاف قیمتی این گوشت با نرخ گوشت در سطح بازار، مورد استقبال مردم قرار نگرفت.

رئیس اتحادیه قصابان همدان با اشاره به اینکه در ایام نوروز  حداکثر قیمت گوشت گوسفندی به ۱۱۸ هزار تومان رسید اما امروز این قیمت به ۱۲۵ هزار تومان رسیده است، اظهار داشت: با توجه به وضعیت مناسب صحراها از نظر تامین علوفه، تعداد کشتار و فروش دام کمتر شده که خود دلیلی برای افزایش قیمت بوده است.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *