رسیدگی به مشکلات ۴ هزار نفر در ملاقات‌های مردمی دادستان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، حسن خانجانی موقر در حاشیه ملاقات مردمی به مناسب گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: این ملاقات‌ها منحصراً به مناسبت‌هایی به مانند دهه مبارک فجر نیست، بلکه به طور مستمر در طول سال و هر هفته دوشنبه‌ها و گاهی با حضور در مساجد و در روزهای دیگر هفته، توسط این دادستانی و معاونان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و حق بزرگی بر گردن تک تک مسئولان دارند، عنوان کرد: ما خود را مؤظف به پاسخگویی به مردم و گره گشایی از مشکلاتشان در حیطه کاری خود می‌دانیم.

دادستان همدان در ادامه با اعلام اینکه در ۱۰ ماهه نخست سال به مشکلات چهار هزار نفر در قالب ملاقات‌های مردمی رسیدگی شده، افزود: از این میزان نزدیک به ۷۰ درصد منتهی به نتیجه شده است.

خانجانی موقر، عمده مشکلات مردمی مطرح شده را با دستگاه هایی اجرایی عنوان کرد و گفت: درخواست مرخصی از زندان و یا پابند الکترونیکی، رأی باز و رأی کار، عفو و بخشودگی، مساعدت در امور وثیقه و اعتراض به روند رسیدگی و تقاضای تسریع از دیگر تقاضاهای مراجعه کنندگان بوده است.

وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به امور مردم و تکریم آنان از اصول انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: در جلسات پرسش و پاسخ با گروه های مردم نهاد و یا دانشجویی نیز، مسایل و مشکلات مردمی مطرح و پیگیری های لازم در این باره انجام گرفته است.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *