ساخت ۱۰۰ هزار خانه‌ سازمانی برای کارکنان نیروی انتظامی در کشور

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، سردار احمدرضا رادان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر بهبود وضع معیشتی کارکنان، اظهار داشت: خدمت حضرت آقا رسیدیم عرض کردم که ما از نادر سازمان‌های مسلحی هستیم کمترین منزل سازمانی را داریم.

وی افزود: تلاش داریم در فراجا در مسیر جلب رضایت خدا و مردم قدم برداریم و شأن و منزلت همکاران را افزایش دهیم تا یک پلیس مقتدر و در تراز انقلاب اسلامی پرورش و تربیت داده شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: از زمانی که کار را در انتظامی شروع کردیم، نهضت ساخت ۱۰۰ هزار خانه‌سازمانی در سطح کشور را در دستور کار قرار دادیم که مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تأکید داشتند.

سردار رادان در ادامه با اشاره به سهم هزار و ۶۵۰ واحدی استان لرستان در خانه‌های سازمانی، تصریح کرد: در تاریخ انتظامی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب بی‌سابقه بوده است؛ اما انتظار داریم با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان و کمک استاندار، شهردار و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سرعت عمل کافی، این کار دنبال و با تلاش سردار الهی که در موضوع انتظامی و تعامل با مردم و سازمان‌ها موفق عمل کردند این موضوع نیز به نتیجه برسد.

وی گفت: استان لرستان از استان‌هایی است که بنده با رزمنده‌ها و همکاران خاطرات زیادی در زمان جنگ و در زمان مأموریت‌های مختلف در استان‌های مختلف داشتم و سهم شهدای استان هم در انتظامی سهم قابل‌توجه است و این به‌واسطه اینکه در استان‌های دیگر مأموریت می‌پذیرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش لرستانی‌ها در ایجاد امنیت کشور، گفت: وقتی می‌خواهیم نقش را بررسی کنیم بایستی یک تجربه و یک پیامد را بسنجیم تا نقش را بدانیم، تجربه من اینجا می‌گوید که بچه‌های لرستان خودشان را محدود به منطقه لرستان نکردند و همه‌جاهای کشور را به‌عنوان وطن دانسته و مأموریت انجام می‌دهند و سهم انتظامی هم ما الان در اکثر استان‌ها که مأموریت‌پذیر و مأمور پذیر هستند از بچه‌های لرستان هستند و شاهد مدعایش هم اینکه سهم شهدای استان زیاد است و منطقه قابلیت جذب فراوانی دارد و اشتیاق به جذب هم هست که مایه افتخار است.

سردار رادان به کنترل مجرمان سابقه‌دار با پابند و دستبند الکترونیک اشاره کرد و گفت: با موافقت ریاست قوه قضائیه قرار شده تا افرادی که سه بار سابقه سرقت داشته و دستگیر شده‌اند و یا اینکه محکومیت در این زمینه داشته‌اند در طول ۱۰ سال با دستبند و پابند الکترونیکی کنترل شوند در چند استان و بعد از آن در سطح کشور بیشتر انجام خواهد گرفت تا مردم طعم آرامش را بیشتر حس کنند.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان استانی است که به‌واسطه داشتن مردمی خوب مشکلات امنیتی انتظامی که دارد قابل‌حل شدن است، گفت: امشب در جلسه‌ای که با همکاران خواهیم داشت وضعیت انتظامی و امنیتی استان را بررسی کرده و سعی خواهیم کرد در این حوزه به انتظامی استان کمک کنیم.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *