اجرای طرح هادی در ۸۵۵ روستای همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، مسعود رضایی اظهار کرد: از ۹۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان در ۸۵۵ روستا معادل ۹۳ درصد، طرح هادی اجرایی شده که این میزان در کشور ۶۲ درصد است.

وی بیان کرد: امسال تاکنون۱۶۰ کیلومتر آسفالت و یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع سطح آسفالتی نیز در معابر روستایی استان همدان انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به ۱۵۰ هزار تن آسفالت در سطح روستاهای استان خاطرنشان کرد: بخش مرکزی رزن نخستین بخش استان است که طرح هادی در تمامی روستاهای آن اجرا شده و این معادل۶۰ هزار مترمربع و ۹ هزار تن آسفالت است.

وی با اشاره به پروژه نهضت ملی مسکن در همدان گفت: پروژه ۱۲۰ واحدی شهرک بهشتی همدان ۹۵ درصد و ۶۹۰ واحدی ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

 رضایی با بیان اینکه ۱۱ هزار واحد مسکونی نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرک تازه تاسیس پرواز ساخته می‌شود عنوان کرد: در حال حاضر عملیات ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به پیمانکاری بنیاد مسکن آغاز شده و میانگین پیشرفت کار به ۲۱ درصد رسیده است.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب

غرب ایران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان نقطه عطفی برای افزایش تعاملات تجاری غرب کشور است، گفت: با تمام توان در اکسپو ۲۰۲۴ شرکت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *