۱۷۷ میلیارد ریال حق بیمه برای مددجویان همدانی پرداخت شد

غرب ایران – معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: ۱۷۷ میلیارد ریال حق بیمه تامین اجتماعی در ۹ ماهه امسال برای سه هزار و ۵۹۰ مددجوی زیرپوشش واریز شده است.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ مهدی جعفری اظهار کرد: هدف از پرداخت حق بیمه مددجویان تضمین آینده آن‌ها، دریافت حقوق پس از دوران بازنشستگی، خودکفا و خارج شدن از چرخه حمایتی کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۵۰ زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد دارای بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: برای ۲ هزار و ۲۴۰ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی نیز بیمه تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان افزود: افراد تحت حمایت دارای بیمه پس از ۱۰ سال سابقه پرداخت بیمه و داشتن سن ۵۵ سال برای زنان و ۶۰ سال برای مردان بازنشسته می‌شوند.

جعفری، تعداد بیمه‌شدگان عشایر روستایی را ۸۵۵ نفر و تعداد بازنشسته، مستمری‌بگیر و خودکفا شده‌ها در ۹ ماهه نخست را ۴۳۴ نفر اعلام کرد و ادامه داد: مددجویان این نهاد پس از بازنشستگی از مستمری و دفترچه بیمه درمانی بهره‌مند می‌شوند.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، ۶۲ هزار خانواده نیازمند شامل ۱۱۵ هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می کنند.

استان همدان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *