شهدا تربیت‌یافته مادرانی متعهد و پاکدامن هستند

غرب ایران – استاندار همدان مادران شهدا را گنجینه‌ای از خاطرات گرانبها دانست و گفت: شهدا که خود ملجأ و پناه مردم هستند تربیت‌یافته مادرانی‌ پاکدامن و متعهدند که نظیر ندارند.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ، علیرضا قاسمی‌فرزاد در گردهمایی مادران و همسران شهدا در حسینیه امام خمینی(ره) مادران و زنان را بزرگترین مربی انسان دانست و افزود: در مکتب انسان‌ساز اسلام نیز مادر نقش منحصر به فردی دارد.

وی با اشاره به نزول دو سوره ویژه برای زنان به نام “نساء” و “مریم” گفت: در دوران انقلاب اسلامی نیز به نقش برجسته زنان توجه شده که نشان از نگاه امام خمینی(ره) به این قشر انسان‌ساز دارد.

استاندار همدان با اشاره به نقش موثر زنان در پیروزی انقلاب یادی از مرحوم دباغ و مبارزات این بانوی انقلابی کرد و گفت: نمونه دیگر نقش‌آفرینی زنان را در وجود همسران و مادران شهدا می‌بینیم که با همت، ایمان و اراده راسخ فرزندانی را تربیت کردند که از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

وی مادران شهدا را گنجینه‌ای از خاطرات گرانبها دانست و افزود: شهدا که خود ملجأ و پناه مردم هستند تربیت‌یافته مادرانی‌اند که نظیر ندارند.

قاسمی‌فرزاد گفت: رزمندگان ما انقلاب را از خطرات بسیار نجات دادند و این ناشی از تربیت مادران، نان حلال پدران و حمایت همسران شهداست.

وی با بیان اینکه شهدا کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کردند افزود: اگر امروز به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کردیم مرهون خون شهدا و زحمات مادران و همسران شهداست.

پایان پیام/ ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه با رهبر انقلاب

رهبر انقلاب در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه تصریح کردند: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *