سه بانوی همدانی به تیم ملی جودو دعوت شدند

به گزاش غرب ایران ؛ نایب رئیس هیات جودو استان همدان از راهیابی سه بانوی همدانی با برتری در مسابقات انتخابی جودو جوانان به تیم ملی خبر داد.

کبری کرمی، نایب رئیس هیات جودو استان همدان گفت: آرمینا بازافکن، مریم بربط و حدیث پلوئی از همدان جودو کارانی هستند که با درخشش در مسابقات انتخابی به اردویتیم ملی راه یافتند.

وی اضافه کرد: دور جدید تمرینات تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور ۳۲ جودوکار از ۱۹ اردیبهشت جاری در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیات جودو استان بیان کرد: این اردو در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان تا روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه جاری ادامه می‌یابد.

وی در ادامه گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی مریم بربط در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم اول شد، آرمینا بازافکن در منهای ۴۸ کیلوگرم، حدیث پلویی در وزن به اضافه ۷۸ کیلوگرم همراه زهرا خانیان در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم عنوان سوم را کسب کردند.

کرمی افزود: به جز زهرا خانیان که به اردوی تیم ملی دعوت نشده است، سایر نفرات در مسابقات بین المللی در اردوی تیم ملی آماده سازی حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/ ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *