ارائه تسهیلات به واحد‌های مستقر در پارک علم و فناوری همدان

غرب ایران – رئیس پارک علم و فناوری همدان گفت: از سال ۱۴۰۱ تاکنون ۸۱ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های زیر پوشش پارک علم و فناوری پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ مجید کزازی گفت: فروش داخلی انواع کالا‌های دانش بنیان و فناوری استان همدان از ابتدای سال تاکنون ۱۲ هزار میلیارد ریال است.

او با اشاره به اینکه در ۲۰ ماه گذشته نیز ۸۰ درصد رشد در مراکز فناوری و نو‌آوری استان داشته‌ایم، گفت: در این مدت بیش از ۸۱۰ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش بنیان و دارای فناوری اطلاعات تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: ۳۶۰ واحد فناوری اطلاعات در پارک علم و فناوری استان همدان پذیرش شده‌اند که ۴۲ واحد دانش بنیان هستند.

کزازی میزان اشتغال در حوزه دانش بنیان و فناور را ۲ هزار و ۷۵۶ نفر اعلام و تصریح کرد: امسال ۱۳۰ درصد تعهد اشتغال را انجام داده‌ایم و ۷۰ نفر میزان تعهد اشتغال پارک علم و فناوری بوده است که بیش از ۱۰۰ نفر مشغول به کار شده‌اند.

او تأکید کرد: ۳۵ تور فناوری در پارک علم و فناوری برگزار شده است و یک هزار و ۷۰۰ نفر از دستاورد‌های و محصولات واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر پارک همدان بازدید کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشجو‌ها می‌توانند در مدت ۶ ماه دوره کارآموزی را در پارک علم و فناوری بگذارند، تصریح کرد: در این راستا تاکنون ۷۱ نفر مصاحبه و پذیرش شده‌اند.

رئیس پارک علم و فناوری همدان با بیان اینکه هزینه اشتغال ایجاد شده برای هر نفر ۱۲ میلیارد ریال است، تأکید کرد: این میزان برای اشتغال در پارک علم و فناوری با سه میلیارد ریال انجام می‌شود.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *