نظارت ۱۵ تیم بازرسی بر بازار شب یلدای همدان

غرب ایران –نظارت بر بازار شب یلدای این استان با حضور ۱۵ تیم بازرسی کلید خورده است.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: این تشدید نظارت و بازرسی با همکاری دستگاه‌های ناظر بازار از جمله جهاد کشاورزی، اتحادیه و تعزیرات انجام و نحوه عرضه مایحتاج مردم رصد می‌شود.

مرتضی بیدآبادی با بیان اینکه در این طرح اولویت نظارت بر بازار کالا‌هایی همچون میوه و تره بار، شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار است، گفت: این طرح تا یکم دی ماه ادامه دارد.

او با بیان اینکه بازرسان در نوبت صبح و عصر در بازار حضور دارند، ادامه داد: نظارت بر بازار میدان بار هم انجام می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه در طرح بازرسی بازار شب یلدا، نظارت بر انبار‌ها هم انجام می‌شود خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم‌های بازرسی در سطح شهر همدان یک تیم مناسبتی نیز برای هر شهرستان اعزام می‌شود تا کار بازرسی را انجام دهند.

بیدآبادی با تاکید بر اینکه نرخ‌ها همچنان به قیمت خود باقی است و تغییری نداشته گفت: قیمت کیک و شیرینی تیرماه امسال ابلاغ شده و هیچ تغییر قیمتی اعمال نشده و کیک و شیرینی به طور خالص محاسبه و وزن جعبه از آن کم می‌شود.

او گفت: به منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات بازار شب یلدا و سایر تخلفات اقتصادی، مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا این گونه موارد با اولویت رسیدگی شود.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *