۱۸۷ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی در شهر‌ها وارد فاز اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، مهدی محمدی مدیر کل دفتر طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جریان بازدید از پروژه‌های در حال اجرا طرح نهضت ملی تولید مسکن در استان ایلام با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های تحت مسئولیت بنیاد مسکن اظهار داشت: تاکنون ۱۵۰ هزار واحد مسکونی شهری برای قرارداد و دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند

مدیرکل دفتر طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: از این میزان واحد‌های معرفی شده، بانک‌ها با ۷۶ هزار واحد مسکونی عقد قرارداد کرده اند.

وی با اشاره به پروژه‌های مسکن ملی در استان ایلام با ابراز رضایت از روند کار و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا مطرح کرد: در استان ایلام نیز تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ واحد در قالب ۱۱ پروژه با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال اجرا است.

مدیرکل دفتر طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تامین به موقع سهم آورده متقاضیان و نیز تسهیلات بانکی شتاب بیشتری در اتمام عملیات اجرایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *