مونتاژ و تولید خودروهای برقی در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، علیرضا قاسمی‌فرزاد در ستاد سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه این ستاد برای حمایت از اشخاصی است که در آغاز مسیر سرمایه‌گذاری هستند اظهار کرد: از سرمایه‌گذاران خارجی، برای حضور در استان به صورت ویژه حمایت می‌شود.

وی گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم برای حمایت و احیای واحدهای تولیدی است که دچار رکود شده و یا در سال‌های گذشته تعطیل یا نیمه تعطیل شده‌اند.

استاندار همدان افزود: پیشنهاد سرمایه‌گذاری که در ماه گذشته طرح مونتاژ و تولید خودروهای برقی در استان را ارائه کرده بود، با حضور در جلسه امروز مطرح، بررسی و تصویب شد.

وی تصریح کرد: طبق سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی ایران قوی برای جایگزینی سوخت‌های فسیلی و جلوگیری از آلودگی‌ها باید به سمت تولید خودروهای برقی حرکت کنیم.
 
قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه همدان اولین استان در کشور است که مونتاژ و تولید خودروی برقی را آغاز خواهد کرد افزود: ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی توسط شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق جانمایی و ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: سرمایه‌گذار دیگری در زمینه‌ تولید ماشین‌آلات انبارداری از جمله لیفتراک نیز در جلسه‌ امروز حضور پیدا کرد که مقرر  این طرح  و طرح تولید موتور برقی و دوچرخه برقی در جلسات کارشناسی مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد.

پایان پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *