۱۱۰ خانه مسافر دارای مجوز در استان همدان

غرب ایران – مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان از فعالیت ۱۱۰ خانه مسافر دارای مجوز در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ محسن معصوم‌علیزاده گفت: خانه مسافر‌ها یک حوزه بین بخشی است و دستگاه‌های مختلفی، چون نیروی انتظامی، فرمانداری و میراث فرهنگی دخیل هستند.

او گفت: میراث فرهنگی در نیروی اجرایی توان برخورد ندارد پس اگر برخوردی باشد باید دستگاه قضایی کمک کند بنابراین برای ساماندهی و نظارت همه باید پای کار باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: تاکنون «سامانه همدان‌سفر» با شناسایی، صدور مجوز و معرفی خانه مسافر‌ها به مسافران گام مثبتی در این امر برداشته که بسیار موثر بوده است.

علیزاده گفت: اگر کسی بدون اطلاع میرزاث فرهنگی و مجوز اقدام به جذب مسافر کند، بنابراین میراث فرهنگی نظارتی هم نخواهد داشت و آسیب‌هایی هم اگر داشته باشد، نمی‌توان کنترل کرد.

او با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی تلاش می‌کند بیشتر این خانه‌مسافر‌ها را ساماندهی کند گفت: توصیه می‌کنم به همه مسافر‌ها که از سامانه‌های رسمی رزرو اقامتگاه مانند «سامانه همدان‌سفر» استفاده کنند تا هم خدمات خوبی دریافت کنند و هم اگر اتفاقی افتاد مرجعی برای پاسخگویی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *