۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه بزرگراه غرب کشور اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، جهانگیر الیاسی در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کردستان، اظهار داشت: در سفر ریاست جمهوری به استان ۳۵۰ میلیارد تومان برای پروژه سنندج – همدان مصوب شده که تاکنون ۹۵ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

وی  افزود: همچنین در این سفر ۳۲۰ میلیارد تومان برای پروژه سقز – بانه – سردشت مصوب شده که تاکنون ۱۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: برای پروژه قروه – سریش آباد نیز در سفر ریاست جمهوری ۲۱ میلیارد تومان مصوب شده و تاکنون یک میلیارد تومان آن اختصاص پیدا کرده است.

وی مجموع مصوبات پروژه بانه – سوته را ۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و اذعان داشت: از این‌میزان تاکنون ۳۱ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

الیاسی اعلام کرد: همچنین از محل اعتبارات این سفر ۱۸ میلیون تومان برای پروژه انتقال خون مصوب شده که تاکنون ۱۲ میلیون تومان به آن تخصیص یافته است.

وی میزان اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری به بزرگراه غرب کشور را ۱۲۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تاکنون ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی  استان کردستان افزود: ۱۵ کیلومتر از پروژه بیجار-دیواندره به بهره‌برداری رسیده است.

الیاسی از افتتاح و بهره‌برداری پروژه سه راه مریوان و بهشت مصطفی – مریوان در سال‌جاری خبر داد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *