کتاب الکترونیک «فرهنگ اعلام شهدای سراسر کشور» منتشر شد

به گزارش غرب ایران ، مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از انتشار کتاب الکترونیک فرهنگ اعلام شهدا «جامع کل استان‌ها»، برای نخستین‌بار توسط نشر شاهد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد.

رحیم نریمانی با اعلام این خبر گفت: کتاب الکترونیک «فرهنگ اعلام شهدا» جامع کل استان‌ها، مشتمل بر متن کامل ۳۲ کتاب فرهنگ اعلام شهدای سراسر کشور باقابلیت جستجوی کامل، تورق و انتخاب گزیده متن و ذخیره اطلاعات توسط نشر الکترونیکی شاهد تولید و برای نخستین بار در سی‌ و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همراه با کتاب فرهنگ اعلام شهدا به مخاطبان عرضه خواهد شد.

وی افزود: مجموعه فرهنگ اعلام شهدا به‌مثابه زیست‌نامه‌ای است که شامل اطلاعات و ویژگی‌های شناسنامه‌ای، تحصیلی، شغلی و نظامی شهیدان در متن‌هایی بین سی تا صد کلمه از منابعی همچون خانواده، بستگان، پرونده‌های حقوقی، فرهنگی و نظامی شهیدان که جامعه آماری مورد شمول طرح به‌صورت استانی است منتشر می‌شود و دربردارنده زندگی‌نامه تمام افراد با ملیت ایرانی است که از سال ۱۳۴۲ تا زمان انتشار مجموعه کتب فرهنگ اعلام به شهادت رسیده‌اند و در بنیاد شهید و امور ایثارگران پرونده دارند.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *