ثبت بیش از ۱۵ میلیون تردد در محورهای استان همدان در طرح نوروزی/ کاهش ۳۴ درصدی تصادفات

به گزارش غرب ایران، صفر صادقی راد اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۲ بیش از ۱۵ میلیون و ۶۷۹ هزار تردد توسط ۸۰ سامانه تردد شمار فعال در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد و نسبت به میانگین دو سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: با آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی روزانه بیش از یک میلیون و ۵۲۰ هزار تردد در محورهای همدان ثبت می‌شود که نسبت به مشابه سال قبل به طور میانگین ۴ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت نیز بیش از ۱۳۴ هزار و ۳۶۰ نفر مسافر در قالب ۱۴ هزار و ۵۵۷ سفر به اقصی نقاط کشور جا به جا شده‌اند و نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

صادقی راد گفت: محورهای همدان-کرمانشاه، همدان، تهران، همدان، ملایر و همدان بیجار به ترتیب جزو پر تردد ترین محورهای استان در طول طرح نوروزی بوده‌اند.

وی در پایان گفت: با تلاش عوامل راهداری و سایر دستگاه‌های مرتبط ۳۴ درصد کاهش تصادفات جاده‌ای را در استان همدان شاهد بودیم، و با برنامه ریزی های انجام شده برای افزایش فرهنگ رانندگی و رفع نقاط حادثه خیز محورهای استان این روند کاهشی آمار تصادفات همچنان در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *