۲۴ اسفند آغاز طرح امداد‌های نوروزی اورژانس

به گزارش غرب ایران مسعود قلعه سفیدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با توجه شروع سال جدید و افزایش تردد مسافران طرح امداد نوروزی در آستانه سال نو از تاریخ ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بر پایی سه کمپ نوروزی، استقرار آمبولانس در کنار جاده‌ها و روبه روی پایگاه‌های اورژانس در محور‌های مواصلاتی، آماده باش بیمارستان‌ها، بازرسی‌های دوره‌ای، آمادگی اورژانس هوایی، فعالیت ۲۴ ساعته واحد‌های عملیاتی، آمادگی ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس دیگر اقدامات مورد نظر در ایام تعطیلات عید نوروز است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: نصب بنر‌های آموزشی با رویکرد پیشگیری از حوادث ترافیکی و همچنین بازدید و بازرسی ۲ تیم گشتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و فوریت‌های پزشکی را خواهیم داشت.

قلعه سفیدی با اشاره به نظارت‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: بازدید از رستوران‌ها به منظور ارائه خدمات پزشکی، دفع پسماند‌ها با همکاری شهرداری نیز از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده در آستانه سال نو است.

وی با تاکید و توصیه به مسافران همشهریان، بیان کرد: با توجه تداخل ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلی عید نوروز حجم تردد و جا به جایی‌ها بعد از اذان مغرب افزایش خواهد یافت که به همین منظور از تمامی رانندگان تقاضا می‌شود حد فاصل مجاز را رعایت و از نشاندن فرزندان خود به عنوان سرنشین جلو خود داری کنند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *