پرداخت دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان وام ازدواج به زوج‌های جوان در همدان

به گزارش غرب ایران، علی حقیقی گفت: دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج طی ۱۱ ماهه سال جاری از طریق بانک‌های عامل در این استان به زوج‌های جوان و متقاضی پرداخت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۶ هزار و ۴۲۲ نفر جهت دریافت تسهیلات ازدواج ثبت نام کرده‌اند که تاکنون ۸۰ درصد از این تعداد تسهیلات ازدواج را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در ۱۱ ماهه امسال به ۱۹ هزار و ۵۰۰ زوج جوان در استان همدان تسهیلات ازدواج پرداخت شده است ضمن اینکه شش هزار و ۹۹۲ زوج نیز در صف انتظار برای دریافت وام هستند.

وی ادامه داد: حداقل تسهیلات پرداختی برای زوج‌ها ۱۲۰ میلیون تومان است که این رقم برای خانواده شهدا ۲۴۰ میلیون و جوانان زیر ۲۳ سال نیز ۳۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

حقیقی با اشاره به افزایش سازمان‌های مردم نهاد جوانان گفت: سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۶۶ سازمان مردم نهاد در استان فعالیت می‌کردند که امسال این تعداد به ۱۷۶ سمن افزایش یافته است و این سازمان‌ها در ۱۵ حوزه مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به سه برابری برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان در استان گفت: سال گذشته تنها ۲۲ ستاد و کمیته سامان دهی در سطح استان برگزار شده بود که امسال تاکنون این تعداد به بیش از ۷۰ مورد افزایش داشته است.

وی در ادامه به افزایش مراکز ازدواج در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: قبل از دولت سیزدهم تنها ۵ مرکز مشاوره ازدواج با مجوز وزارت ورزش و جوانان در همدان فعالیت می‌کردند که امروز این تعداد به ۱۲ مرکز افزایش یافته است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *