دستور رئیس جمهور به وزارت کشور درباره مسمومیت سریالی دانش‌آموزان

به گزارش غرب ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیئت دولت با اشاره به نگرانی‌های ایجادشده در ارتباط با مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی مدارس، به وزیر کشور مأموریت داد ضمن پیگیری و ریشه‌یابی هرچه سریع‌تر موضوع، از نتایج پیگیری‌ها اطلاع‌رسانی مستند و مستمر صورت گیرد تا نگرانی خانواده‌ها برطرف شود.

رئیس جمهور تأکید کرد که وزارت بهداشت، وزارت اطلاعات و دیگر بخش‌ها با وزیر کشور در این زمینه همکاری خواهند کرد و هرگونه اطلاع‌رسانی باید از طریق وزارت کشور انجام شود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، به وزرای کابینه دستور داد برای جلوگیری از پرداخت پاداش‌های بی‌رویه و بی‌منطق که بعضاً در دوره‌های قبل در شرکت‌های دولتی برای هیئت مدیره‌ها در نظر گرفته می‌شد، مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

موظف شدن معاونت علمی رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه برای برنامه‌ریزی جهت جذب و به‌کارگیری نخبگان علمی از دیگر دستورات رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت بود.

 

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب

غرب ایران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان نقطه عطفی برای افزایش تعاملات تجاری غرب کشور است، گفت: با تمام توان در اکسپو ۲۰۲۴ شرکت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *