مشکلی در تامین میوه شب عید در استان نیست

به گزارش غرب ایران علیرضا قاسمی فرزاد با تاکید بر راه اندازی مراکز عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در محله‌ها با سازه‌های سبک افزود: عرضه محصولات با کیفیت، ۳۰ درصد کمتر از مغازه‌ها و دستچین شده تردد مردم را به مرکز شهر کاهش دهد.

او با بیان اینکه در شهر همدان حداقل باید ۳۰ نقطه عرضه مستقیم کالا با نرخ مصوب ایجاد شود گفت: با هم افزایی فرمانداران و شهرداران در ایجاد غرفه‌ها و عرضه مستقیم کالا‌های اساسی محصولات کشاورزی قیمت‌ها در بازار متعادل می‌شود.

استاندار همدان تصریح کرد: خرید و فروش میوه در بازار مرکزی میوه و تره بار همدان باید با کنترل و نظارت صورت گیرد تا قیمت میوه در دست دلالان افزایش پیدا نکند و سود غیر متعارف نصیب آن‌ها نشود.

قاسمی فرزاد افزود: کالا‌ها و اقلام اساسی از جمله شکر، روغن، گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد مورد نیاز مردم در سطح استان با همکاری اتاق اصناف تامین و ذخیره شده است و مردم هیچ گونه نگرانی پیرامون این موضوع نداشته باشند و تزریق مقادیری برنج خارجی پیگیری شود.

او با تاکید بر پیگیری نصب تابلو‌های روان اعلام قیمت در مغازه‌های عرضه محصولات پروتئینی افزود: دعوت از پلیس اقتصادی، اطلاعات سپاه و ناجا در گشت مشترک بازار اثرگذار است.

استاندار همدان گفت: واحد دریافت شکایات اداره کل صمت بطور مستمر از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و همچنین به صورت حضوری آماده دریافت شکایات مردمی از تخلفات واحد‌های صنفی است.

قاسمی فرزاد از آغاز گشت‌های نظارتی مشترک تعزیرات، اتاق اصناف، صمت، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری‌ها خبر داد و گفت: این طرح در آستانه ماه رمضان و شب عید اجرا، از همه صنوف بازدید و نظارت بر بازار تشدید می‌شود.

 

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *