بارش نیم متری برف در همدان

به گزارش غرب ایران محمد حسن باقری شکیب گفت: بارش برف در موسی آباد اسدآباد به ۵۵ سانتیمتر رسیده و در سعیدیه همدان هم ۵۰ سانتیمتر ارتفاع برف گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بارندگی‌ها شاهد آب حاصل از برف در نقاط مختلف استان هستیم افزود: بیشترین بارش‌ها در همه کسی بهار با ۵۷ میلیمتر، موسی آباد اسدآباد با ۴۶ میلیمتر، جوکار ملایر ۳۶ میلیمتر، سعیدیه همدان ۳۳ میلیمتر و در ایستگاه فرودگاه همدان ۱۸ میلیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه امروز دوشنبه رفته رفته از ابرناکی ها کاسته خواهد شد و از فردا سه شنبه اواخر روز فعالیت سامانه بارشی دیگری را به شکل ضعیف در استان تا اواخر وقت روز چهارشنبه پیش بینی می‌شود افزود: به نظر می‌رسد در برخی از مناطق جنوبی استان فعالیت این سامانه بهتر باشد و بارش‌هایی را به شکل برف و در پاره‌ای از نقاط به شکل برف و باران از این سامانه شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در نیمه شمالی استان بارش‌ها عمدتاً به شکل خفیف خواهد بود بیان کرد: از روز پنج شنبه با عبور سامانه بارشی از استان کاهش نسبی دماها را مجدداً پیش رو خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: امروز دوشنبه علاوه بر کاهش ابرناکی، پدیده مه و البته پدیده کولاک را در برخی از گردنه‌ها و مناطق کوهستانی انتظار خواهیم داشت، کمینه و بیشینه در ایستگاه، فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعته گذشته منفی ۱۲ و ۲ درجه سلسیوس گزارش شده است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *