قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار همدان از حضور باشکوه مردم درراهپیمایی ۲۲بهمن

به گزارش غرب ایران در پیام مشترک آیت‌الله حبیب الله شعبانی‌ موثقی و علیرضا قاسمی‌فرزاد در پیام قدردانی خود تاکید کردند: این حضور و مشارکت شکوهمندانه مردم ولایت مدار و قدرشناس در جای جای ایران اسلامی امروز جلوه‌ای باشکوه از اوج اتحاد و همبستگی ملت در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه بود.

آنها در این پیام تصریح کرده اند: حماسه حضور و پر شور و شعور مردم مومن، انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه دارالمجاهدین و دارالمومنین استان همدان و ملت موحد و بیدار دل ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن جلوه‌ای از همبستگی ملت یکپارچه ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و بار دیگر دشمنان این نظام و انقلاب را در بهت و شگفتی فرو برد.

این پیام همچنین می افزاید: طنین الله اکبر و مرگ بر آمریکا و فریاد آزادی و برائت مردم آزادی‌خواه ایران از ظلم و ستم و قتل و غارت آمریکای جهانخوار و دیگر همدستان جنایتکارش، لرزه بر پیکره سردمداران کاخ سفید و دیگر سران استکباری انداخت و همه معادلات و یاوه گوئی‌های بی‌اساس آنان را مانند همیشه به یأس و ناامیدی تبدیل کرد.

در ادامه این پیام آمده است: ضمن تبریک مجدد چهل‌وچهارمین سالگرد ظفرمندی و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بر خود لازم می‌دانیم به پاس همت والا، اندیشه‌های متعالی و پیوند ناگسستنی شما مردم ولایتمدار و انقلابی استان همدان با انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و حضور گسترده برای همراهی در مسیر تعالی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و راهپیمایی بزرگ و دشمن‌شکن یوم الله ۲۲بهمن قدردانی و تشکر کنیم.

در این پیام آمده است: به خواست خداوند سبحان، با اتحاد، انسجام و وحدت بیش از پیش مسلمانان جهان، شاهد زبونی و زوال روزافزون بدخواهان اسلام و انقلاب و بسط و گسترش فرهنگ اصیل قرآنی و اسلامی مردم ایران در همه نقاط دنیا باشیم.

این پیام می افزاید: این حضور حماسی مسئولیت ما را سنگین‌تر از پیش کرده و امیدواریم با توفیقات الهی، بتوانیم آنگونه که شایسته بزرگواری شما ملت شریف است، در راه خدمتگزاری، تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *