استاندار همدان: ۹۲۷ میلیارد تومان اعتبار به ‌نهاوند تخصیص یافت

به گزارش غرب یاران، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در سفر خود به شهرستان نهاوند ضمن حضور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان با محوریت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، و عرض تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، از نخستین روز‌ به روی‌کار آمدن با شعار خدمت و خدمت‌رسانی به مردم کار خود را آغاز کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه دولت سیزدهم، در اولین روزهای خدمت با وجود همه سختی‌ها و مشکلاتی که از دولت‌های قبل به ارث برده بود و همچنین شیوع ویروس کرونا، تا کنون منشا خدمات ارزشمندی بوده است. افزود:سفر‌های استانی رئیس جمهور محترم، در کنار مشغله‌های کاری فراوان، منشا خیر و برکت بود‌.

قاسمی فرزاد با اشاره به اصل و محوریت در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد بوده است گفت:هدف ما از سفر به شهرستان‌ نهاوند نیز این است که با همراهی نماینده محترم این شهرستان‌ در‌ مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران استانی و شهرستانی، مصوبات سفر رئیس جمهور به استان با ریز جزئیات و پروژه‌ها، مرور و تبیین شود.

وی بابیان اینکه نباید دنبال حاشیه‌ها رفت، فکر ما باید متمرکز بر خدمت و خدمت‌رسانی به مردم باشدابراز داشت:پرداختن به مباحث حاشیه‌ای و بی اهمیت، خیانت به انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار همدان گفت:در سفر رئیس جمهور به استان، بیش از ۹۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان نهاوند در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول از مسئولان شهرستان نهاوند خواست با تعامل بیشتر با نماینده محترم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بتوانند اعتبارات در نظر گرفته شده در سفر رئیس جمهور به استان را هرچه زودتر جذب کنند.

قاسمی فرزاد با تاکید براینکه باید همه توان خود را به کار بگیریم تا بتوانیم منشا اثر باشیم و اقدامات موثری در راستای رفع مشکلات مردم انجام دهیم گفت:عمده اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان، در سال ۱۴۰۲ محقق خواهد شد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *