عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: دشمنان پیغام می‌دهند که مذاکرات را ادامه دهیم

به گزارش غرب ایران، اسماعیل کوثری در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی که با تجمع مردم همدان در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: امروز روز بصیرتی است که به صورت خودجوش با آگاهی، بصیرت و حماسه‌آفرینی مردم ایران در دی ماه ۸۸ رخ داد و بر این اساس این روز را یوم الله نامیدند و دقیقا نشان دهنده میثاق با ولایت و ولی امر مسلمین وخار چشم دشمنان بوده و هست.

وی افزود: این روز خار چشم کسانی است که چه در داخل، چشم دیدن نظام جمهوری اسلامی را در داخل ندارند، چه دشمنان خارجی که در دوردست ها برای ما برنامه‌ریزی می‌کنند و افرادی نیز متاسفانه کورکورانه از آنها پیروی می‌کنند به طوری که گویی سخن آنها وحی منزل است ولی آنها جز دروغگویی و فریب دادن انسانها کار دیگری بلد نیستند و امام راحل نیز فرمودند “آمریکا شیطان بزرگ است” و آنها هیچ موقع به فکر مردم ما نبودند و لحظه‌ای برای ما دل نمی‌سوزانند و تنها ولایت فقیه دلسوز مردم خود است.

کوثری تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی؛ سلطنت طلب‌ها لیبرال‌ها و منافقینی می‌گفتند امام سیاست نمی‌داند و نمی‌تواند در مقابل طاغوت صف آرایی کند و این چنین امام وارد صحنه شد و با لبیک مردم نه تنها بر طاغوت پیروز گشت بلکه پایه‌های دو ابرقدرت شرق و غرب را لرزانید چرا که کلام امام برخواسته از کلام خداوند بود و اگر می‌بینید که دشمنان هر از گاهی به دنبال فتنه اندازی در ایران هستند به این دلیل است که پیروزی و قدرت ایران را دیده اند و هراس دارند.

وی افزود: مردم در دوران دفاع مقدس مصمم در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اگر در تاریخ در اثر بی عرضگی پادشاهان قاجار قسمت وسیعی از کشور و خاک ایران از دست رفت ولی در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد چرا که امام یقین و باور داشت که زمانی که دین خدا و کشور اسلامی را یاری کنیم خداوند یاری دهنده ما خواهد بود. در دوران جنگ هیچ تانک و نفربری به ما نفروختند ولی بیش از دو هزار تانک و نفر بر را از دشمن غنیمت گرفتیم که این توسط تمامی مردم حاصل شد و سر دشمنان بار دیگر به سنگ خورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمن بعد از شکست در جنگ از راه دیگر فریب دادن فرهنگی وارد شدند تا به نتیجه برسند و مقام معظم رهبری به تهاجم و ناتو فرهنگی هشدار و تاکید کردند اما برخی مسئولین فرهنگی متاسفانه خواب بودند و اینگونه دشمنان پیش آمدند تا به فتنه سال ۸۸ رسیدیم و در این فتنه رمز دشمنان تقلب بود و در انتخابات آن چنان جوسازی کردند که برخی از روی نادانی و ناآگاهی فریب خوردند و حدود ۸ ماه طول کشید تا فهمیدند که این بحث تقلب یک فریب بوده و در ۶ دی ماه ۸۸ آن چنان خبیث‌ها به پرچم‌های امام حسین(ع) آسیب زدند.

کوثری بیان کرد: در اینجا بود که مشخص شد دشمنان حتی با اعتقادات مردم مبارزه می‌کنند و موافق نیستند پس کجا می خواهند برای مردم ما دلسوزی کنند و نمی‌خواهند این مسیر را ادامه بدهیم، اگر شما شعار دموکراسی، آزادی و زن زندگی و آزادی را سر می‌دهید چرا به بانوان با حجاب حمله و تجاوز می‌کنید چرا وقتی خیال می کنید در نقطه‌ای به قدرت رسیدید به چادر حمله می‌کنید ذات شیطان دروغ گفتن است و در فتنه ۸۸ این چنین شد که ذات خبیث خود را نسبت به مردم ولایتمدار نشان دادند.

وی با بیان اینکه مردم تحمل نکردند و با حضوری جانانه در میدان و با بصیرت خود فتنه را جمع کردند افزود: پس از پایان اغتشاشات سال ۸۸ دشمن باز هم بیکار ننشسته و با تحلیل‌هایی که از وضعیت ایران داشت به دنبال ایجاد فتنه جدید برآمد.

وی با اشاره به بدهی‌های ۲۳ هزار میلیارد دلاری آمریکا گفت: آمریکا ادعای ابرقدرتی دارد و می‌خواهد برای ما تصمیم بگیرد اگر مردم ما می‌خواستند آمریکا برای کشور تصمیم بگیرد دیگر انقلاب نمی‌کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکست دشمنان در فتنه‌های طراحی شده اظهار داشت: دشمنان اکنون اذعان می‌کنند و پیغام می‌دهند که مذاکرات را ادامه دهیم؛ آنها می‌خواستند مردم را در مقابل نظام قرار دهند ولی ناکام ماندند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *