بهره برداری از ۶۸ طرح محرومیت زدایی در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان همدان گفت: بسیجیان همواره در مسیر ولایت و نظام تلاش کرده‌اند و برای خدمت به مردم و کشور از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

او با اشاره به اینکه در کنار هزار اقدام بسیج، رزمایش جهادگران فاطمی برکت دیگری است گفت: بسیج در هر صحنه که حضور یافته معجزه آفریده است ضمن اینکه نقش نیرو‌های ارتش و سپاه نیز در رشد کشور بر کسی پوشیده نیست.

استاندار همدان گفت: امروز به مدد جهادگران بسیجی ۶۸ طرح جهادی و محرومیت‌زدایی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه استکبار اگر امروز به بسیج می‌تازد می‌داند آن‌ها پای کار هستند گفت: دشمن فکر می‌کند با پول و اسلحه می‌تواند انقلاب ما را شکست دهد در حالی که با حضور بسیجیان ما حرکات مذبوحانه آن‌ها مثل گذشته شکست خواهد خورد.

او گفت: از ابتدای انقلاب منافقان با پول حرام مرتجعان و مزدوران منطقه دست به کشتار جوانان ما زدند و امروز نیز اغتشاشگران را حمایت می‌کنند، اما بدانند مردم و بسیج ما پای کار است و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

پرداخت ۶ هزار میلیارد به گندم‌کاران همدانی

غرب ایران - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: سال گذشته در استان همدان ۶ هزار میلیارد تومان پول خرید گندم به گندم‌کاران و کشاورزان پرداخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *