قدردانی وزیر نیرو از پیشرفت پروژه های جهاد آبرسانی در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ، در این پیام  علی اکبر محرابیان با اشاره به اهتمام دولت مردمی سیزدهم نسبت به محرومیت زدایی و ارتقا و توسعه خدمات آبرسانی، پایدارسازی کمی و کیفی آب شرب در هفت هزار و ۱۳۸ روستای محروم و دارای تنش آبی کشور، با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در قالب جهاد آبرسانی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت.

این پیام می افزاید: بر اساس بررسی های به عمل آمده و با توجه به اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی طرح های مذکور در استان همدان ۴۰ درصد گزارش شده عملکرد آن استان در تکمیل پروژه های محرومیت زدایی مطلوب ارزیابی شده است.

در پی صدور این پیام، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز با قدردانی از پیگیری های انجام شده از سوی مجریان امر اظهار داشت: در نظر داریم ترتیبی اتخاذ شود تا در راستای افزایش رضایتمندی مردم، در تکمیل و بهره برداری از پروژه های آبرسانی با اولویت روستاهای فاقد آب تسریع صورت گیرد.

پروژه آبرسانی به روستاهای محروم استان همدان با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) و شرکت آب و فاضلاب استان درحال اجرا است که ۱۶۰ روستا با اعتباری بیش از ۵۰۹ میلیارد تومان با برنامه زمانبندی سه ساله از بهمن سال گذشته در سطح روستاهای محروم استان آغاز شده است.

تاکنون ۱۵۰ هزار نفر از جمعیت استان در قالب چهار هزار و ۵۲۰ خانوار روستایی از طرح‌های آبرسانی بهره مندشدند.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *