کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان سال آینده برگزار می‌شود

به گزارش غرب ایران علیرضا قاسمی فرزاد گفت: در جلسه کنگره ملی ۸ هزار شهید استان با بیان اینکه تلاش دست‌اندرکاران کنگره ملی ۸ هزار شهید استان، قابل تقدیر و تشکر است گفت:با توجه به اغتشاشات اخیر، برگزاری یادواره شهدا در مدارس به ویژه مدارس دخترانه برای پاسداشت فرهنگ عفاف و حجاب، بسیار دارای اهمیت است.

او با تاکید بر اینکه آرامش و امنیتی که امروز در جامعه ایران وجود دارد، مرهون رشادت‌های شهدای والامقام است افزود: طی ارزیابی‌های انجام شده، کنگره اول شهدای استان، با کیفیت و بی‌نظیر بوده است.

استاندار همدان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا کنگره ملی دوم (۸ هزار شهید استان)، بهتر از کنگره اول برگزار شود چرا که نسبت به شهدا تعلق خاطر خاصی داریم و باید دین خود را نسبت به آن‌ها ادا کنیم.

قاسمی فرزاد گفت: با توجه به تلاش‌های دشمنان در راستای کمرنگ کردن نقش شهدا، باید در معرفی و نکوداشت جایگاه و مقام شهدا بیش از پیش تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه طبق گزارش دبیران کمیته‌های ۲۳ گانه کنگره ملی، اقدامات خوب و ارزشمندی در جهت برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید استان انجام شده گفت: مقدمات برگزاری اولین یادواره شهدای مهندس با محوریت دانشگاه صنعتی همدان در دست اقدام است.

استاندار همدان گفت: یکی از برنامه‌هایی که در آینده در دستور کار قرار دارد، برگزاری یادواره هر شهید در مدارس و دستگاه‌های اجرایی استان است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *