فروش ۳۷ میلیارد تومانی شرکت های دانش بنیان رزن

به گزارش غرب ایران علی‌اصغر غفاری‌آثار با بیان اینکه طی ۹ ماهه اخیر تعداد ۱۱ واحد جدید به شرکت‌های دانش بنیان شهرستان رزن اضافه شده است، عنوان کرد: میزان اشتغالزایی این واحدها برابر ۱۷۸ مورد است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های دانش بنیان کوچک رزن بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان فروش داشته‌اند.

فرماندار رزن با تصریح بر اینکه از جمله اولویت‌های مهم دولت سیزدهم می‌توان به موضوع اشتغال، اقتصاد و مسکن اشاره کرد، گفت: در این زمینه و در راستای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رزن، بالغ بر ۷۵ هکتار به شهر رزن الحاق شد و این شهر در حوزه ساخت و ساز مسکن تا ۳۰ سال آینده هیچ مشکلی نخواهد داشت.

غفاری آثار در ادامه از الحاق یک تا ۱۰ هکتار به محدوده ۵۴ روستای شهرستان نیز سخن گفت، افزود: از سال ۱۳۸۱ در تعداد ۵۴ روستای شهرستان رزن با ساخت و سازهای غیرمجاز روبرو بوده‌ایم به نوعی که تعداد ۴۶۳ واحد خارج از محدوده روستا اقدام به ساخت و ساز کرده بودند و این موضوع مشکلات حقوقی متعددی را به همراه داشت بدین ترتیب، سعی شد تا این مشکل نیز حل شود.

وی با بیان اینکه در راستای اتمام پروژه‌های نیمه کاره شهرستان رزن، شناسایی و احصای نیازها صورت گرفته است، به سفر ریاست جمهوری به استان همدان و اعتبارات در نظر گرفته شده در این خصوص اشاره کرد.

فرماندار رزن در این زمینه تشریح کرد: اعتبار اختصاص داده شده به پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان است که به محض تخصیص، این اعتبار به پروژه‌های مربوطه تزریق خواهد شد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *