برقراری ۱۲۱۰ تماس با مرکز ۱۲۵ همدان طی یک روز

به گزارش غرب ایران محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان اظهار داشت: ۲ عملیات اطفای حریق و ۳۸ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان افزود: روز یازدهم فروردین ماه شهروندان یک هزار و ۲۱۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۴۰ مورد منجر به عملیات شده است.

وی اضافه کرد: ۹۲۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۱۵۰ تماس اشتباه بوده و متأسفانه ۱۰۰ مورد نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۳۸ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۳۰ عملیات آبکشی و رفع آبگرفتگیدر اثر بارش باران در شهرک‌های مدنی، فرهنگیان، بهشتی و اندیشه و مناطق قاسم آباد، مهدیه، گلچهره، دیزج و سایر مناطق شهر همدان بوده است.

وی گفت: ۲ مورد نجات خودرو از سیلاب در شهرک مدنی و بلوار شهید رجایی، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در میدان فلسطین و شهرک الوند، امدادرسانی در حادثه نشت گاز در شهرک الوند، امدادرسانی در حادثه ریزش آوار در بلوار بهارستان و امداد رسانی در حادثه سقوط پل عابر پیاده در جاده تهران و ۲ مورد آتش سوزی شامل حریق خودرو در بلوار بهشت و حریق کیوسک نگهبانی در اعتمادیه نیز توسط آتش نشانان به انجام رسید.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *