استان همدان مرکز گردشگری منطقه در حوزه خدمات توریستی است

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ مهدی اسلام پناه گفت: همدان استان  تاریخی است که در کشور از جایگاه خاصی برخوردار است.

او گفت: حضور مسئولان استاندارد در همدان در هفته و روز جهانی استاندارد می‌تواند موجب بروز خلاقیت‌هایی در زمینه‌های گردشگری و افزایش سطح استاندارد در پذیرش گردشگر در ابعاد تخصصی و حرفه‌ای در این استان باشد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در این سفر مصوبات قبلی سفر‌های مسئولان بررسی و برای مسائل آینده این استان در زمینه‌های مختلف تصمیم سازی می‌شود.

اسلام پناه گفت: دانشگاه‌های استان همدان زمینه‌های خوبی برای فعالیت‌های دانش بنیان در حوزه‌های استاندارد سازی دارند که سازمان استاندارد در تلاش است از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

او گفت: همدان ظرفیت تبدیل شدن به مرکزیت گردشگری و سیاحتی  را در حوزه خدمات دارد و دستگاه‌های متولی در زمینه گردشگری و دیگر سازمان‌ها باید از توسعه خدمات گردشگری در این استان حمایت کنند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ، استان همدان را دارای زمینه‌های مناسبی در زمینه استاندارد سازی رشته‌های پیشرفته و دانش بنیان دانست که می‌تواند در سطح کشوری اثرگذار باشد.

اسلام پناه گفت: مطالبه مردم کیفیت کالا‌ها و خدمات است که سازمان ملی استاندارد ایران وظیفه تحقق این مهم را بر عهده دارد.
او گفت: مقوله استاندارد سازی در زمینه‌های خدمات دولتی، خصوصی و عمومی باید به گونه‌ای شکل بگیرد که عقب افتادگی‌ها در این زمینه جبران شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: قانون و سرمایه انسانی با اراده و انگیزه مهمترین ابزاری است که می‌تواند موجب جلب رضایت مردم از کیفیت  خدمات دهی و کالا‌ها باشد.

۲۴ مهر تا ۳۰ مهر به عنوان هفته استاندارد نام گذاری شده است.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید

غرب ایران - «مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *