ضرورت نظارت و تایید سازمان نظام مهندسی بر کیفیت مصالح ساختمانی

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ علیرضا قاسمی فرزاد در نشست مشترک با رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به ضرورت همکاری دیگر دستگاه‌های متولی در استان برای افزایش استاندارد و کیفیت کالا و خدمات، بر اجرای تکالیف قانونی درباره استاندارد سازی محصولات مورد استفاده مردم تاکید کرد.

او گفت:  استانداردسازی خدمات و کالا در همه شئوونات زندگی مردم اثرگذار است و دستگاه‌های اجرایی استان برای تامین سلامت مردم اهمیت خاصی قائل می‌شوند.

استاندار همدان گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان در زمینه تولید محصولات با کیفیت باغی و زراعی و سازمان صمت در حوزه محصولات معدنی و صنعتی برای استاندارد سازی تلاش می‌کنند.

قاسمی فرزاد گفت: سازمان حفاظت محیط زیست استان هم در زمینه مراقبت از پوشش خاک، گیاهی و جانوری در استان همدان فعال است و با متخلفان در این زمینه‌ها برخورد می‌کند.

او با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی  استاندارد کردن کالا‌ها و خدمات گفت: باید با استفاده از رسانه‌ها به ویژه تبیین مسائل مربوط به استفاده از محصولات با کیفیت در مدارس، فرزندان را آگاه کرد که به سلامت کالا‌های مصرفی اشراف داشته باشند.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *