فعالیت بیش از ۸۰ درصد واحدهای تولیدی استان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ علیرضا قاسمی فرزاد گفت: قانون تسهیل و رفع موانع تولید در شرایطی در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که ظالمانه ترین تحریم‌ها به کشور ما تحمیل شد.

وی افزود: دولت و مجلس از لحاظ اینکه بتوانند مشکلات تولید کنندگان را برطرف کنند و تولید کننده در امنیت قرار گیرد این قانون در مجلس شورای اسلامی تصویب و پیامدهای خیلی خوبی را به دنبال داشت.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه بیش از ۸۰ درصد واحدهای تولیدی استان فعال شده‌اند؛ خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش بنیان باید بهره وری در تولید را کاهش دهند، ویترین شرکت‌های دانش بنیان باید خروجی داشته باشد تا محصولات جنبه صادراتی داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه در ستاد تسهیل هدف تسهیل فرایند کار در روند قانونی است و موارد بدون غرض ورزی مطرح و پیگیری می‌شوند؛ تصریح کرد: تمام تلاش ما است که محیط کار برای کارگر امن و ایمن باشد، اما اگر قسمتی هم مشکل دارد باید در صدد رفع آن بیاییم، فرهنگ بازرسی و کنترل در کشور باید جا بیافتد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: نیروی انسانی برای واحدهای تولیدی یک سرمایه است که باید به آنها توجه شود.

استاندار همدان طی این جلسه با انتقاد از اینکه باید مدیر عامل واحدهای تولیدی در جلسه حضور داشته باشند؛ گفت؛ افرادی که مسئولیت دارند باید حتماً در ستاد تسهیل حضور یابند و اداره صمت باید به افراد غیر مرتبط اجازه حضور ندهد.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *