بهره برداری از ۱۲۷ پروژه در همدان طی هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛  محمدعلی محمدی  در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان همدان که در سالن شهدای دولت فرمانداری همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای دولت و هم چنین شهدای دولت عنوان کرد: اولین سال شروع دولت انقلابی و مردمی است که نوع کار و اهداف با دولت‌های قبلی متفاوت است بنابراین به برخی موارد اشاره می‌شود.

وی افزود: از دوم تا هشتم شهریورماه برنامه‌ها اجرا می‌شود، اولین مورد تشکیل ستاد هفته دولت که از امروز شروع به کار می‌کند و دو ستاد شهرستانی در قهاوند داریم.

فرماندار همدان تاکید کرد: تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی با بیان اهداف دولت در دستور کار است و دستگاه‌های اجرایی عملکردهای خود را بیان می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه ملاحظاتی را باید دستگاه‌ها رعایت کنند که ارتقای تسهیل دولت در نزد مردم با توجه به عملیات روانی دشمن را در دستور کار قرار دهیم؛ خاطرنشان کرد: در هفته دولت باید به القای ناکارآمدی که دشمن به آن می‌پردازد مبارزه کنیم.

وی تاکید کرد: باید با ناامیدی مبارزه کنیم و مردم آرمان‌های خود را در این دولت انقلابی دیدند و حالا وظیفه مسؤلین است که پای کار باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز دنیا به نهایت کار برجام نگاه می‌کند تا تعیین تکلیف شود و هر جا که آرمان‌های شهدا تأمین نشود باید منتظر عکس العمل باشند؛ خاطرنشان کرد: تربیت ارتباط دو طرفه بین دولت و مردم یکی از اهداف است که باید دستگاه‌ها به آن بپردازند و یک ارباب رجوع نباید ساعت‌ها پشت درب اداره‌ای معطل شود.

فرماندار همدان با تصریح بر اینکه سیاست‌های ایجابی هفته دولت به تمام دستگاه‌ها ارسال می‌شود و افتتاح پروزه های عمرانی و خدماتی و تجلیل از پروژه‌هایی که به اتمام رسیدند؛ اظهار کرد: در هفته دولت ۱۲۷ پروژه با اعتبار ۲۹۹ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد و ۳۵ پروژه با ۱۷۵ میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی داریم که در مجموع، ۴۷۵ میلیارد تومان را شامل می شود.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *