آسمان همدان پنجشنبه بارانی می‌شود

به گزارش غرب ایران محمدحسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده، صاف و آفتابی، همراه با وزش ملایم باد پیش‌بینی می شود.

وی اظهار داشت: سامانه بارشی از عصر چهارشنبه رفته رفته از سمت شمال شرق وارد استان می شود و فعالیت خود را از روز پنجشنبه در استان همدان آغاز می‌کند.

باقری شکیب ادامه داد: فعالیت این سامانه در نیمه شرقی استان همدان بیشتر از سایر نقاط و فعالیت آن بیشتر به صورت رگبار باران است.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش های این سامانه از روز جمعه بیشتر می‌شود، تصریح کرد: در پی نفوذ این سامانه هشدار رنگ زرد هواشناسی، در رابطه با طغیان رودخانه های و سیلابی شدن معابر صادر شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: پیش بینی می شود این سامانه پنج میلیمتر بارش داشته باشد اما با توجه به رگباری بودن بارش ها امکان آب گرفتگی معابر و خروش رودخانه ها وجود دارد.

وی افزود: همچنین از روز چهارشنبه دمای هوای بیشتر نقاط استان گرم می شود و در برخی از نقاط به بیش از ۳۸ درجه سانتیگراد نیز می رسد.

باقری شکیب اظهار داشت: اسدآباد با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار و گل‌تپه با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۳۳ و ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژه

غرب ایران - تظاهرات‌ها علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه در ده‌ها دانشگاه آمریکایی در جریان است و در حال سرایت به کشورهای دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *