راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی ۱۹۸ در دیوان محاسبات

به گزارش غرب ایران علی کرمانی گفت:برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در نظارت بر عملکرد دستگاه‌های در جهت کاهش تخلفات مالی علاوه بر راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی ۱۹۸ یاوران مردمی هم در دیوان محاسبات راه اندزی میشود

او گفت: هدف سامانه ارتباطات مردمی ۱۹۸ افزایش نظارت مردمی بردستگاه‌های دولتی و جلوگیری از تضییع بیت المال است که شعار امسال خود را بر دیوان فناور مردم پایه برنامه ریزی کرده است.

مدیرکل دیوان محاسبات ادامه داد راه اندازی این سامانه به مردم این امکان را می‌دهد که عملکرد مالی کلیه دستگاه‌های دولتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند را نظارت و ترک فعل یا هر نوع تضییع بیت المال را اطلاع دهند.

کرمانی گفت: برای استفاده از ظرفیت نخبگان جوانان وافراد وگروه‌های موثر اجتماعی یاوران مردمی بدون توجه به جایگاه ومسئولیت افراد راه اندازی میشود تا در صورت مشاهده هرگونه فساد ویا تخلف مالی در دستگاه‌های دولتی بلافاصله اطلاع رسانی تا دیوان محاسبات وارد مراحل رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

زنگ خطر شیوع روزافزون دیابت

غرب ایران - عضو هیات مدیره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران شیوع روزافزون دیابت را یکی از نگرانی‌های متولیان سلامت در دنیا ذکر کرد و گفت:با هدف کنترل این بیماری سال گذشته از ۲۴ آبان روز جهانی دیابت برنامه ملی به مدت ۷۰ روز در سراسر کشور با عنوان کمپین دیابت اجرا شد در این کمپین ۷۴ ٪ از جمعیت بالای ۱۸ سال کشور اسکرین(غربالگری) شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *