رونق تولید با قاچاق کالا و واردات بی رویه همخوانی ندارد

به گزارش غرب ایران امیر خجسته نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان با اشاره به شعار سال و نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید عنوان کرد: مدیران استان همدان با همراهی و همفکری بحث رونق تولید را عملی و اجرا خواهند کرد چرا که این اقدام اشتغال و معیشت مردم را در پی دارد.

امیر خجسته با بیان اینکه همه باید دست به دست هم دهند و امسال رونق تولید را با اعتقاد و عزم راسخ عملی کنند، عنوان کرد: در این زمینه بانک‌ها باید بیشتر همراه شوند تا رونق را در استان همدان شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه مجلس نیز قوانین خوبی تصویب کرده تا رونق تولید و کسب و کار را شاهد باشیم اما در بحث نظارت ضعیف عمل می‌کند، عنوان کرد: امیدواریم امسال مجلس از قوه نظارت خود به خوبی استفاده کند و با همدلی سه قوه سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی در رابطه با ستاد خدمات سفر نیز گفت: مدیران استان همدان پاشنه کشیده در خدمت مسافران هستند و گزارش‌های ارائه شده از خدمات صورت گرفته در پنج روز اخیر جای تقدیر دارد.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران سایر شهرستان‌ها نیز این کار را انجام داده‌اند و ضعف‌ها رفع شده است اضافه کرد: هر همدانی باید یک مبلغ برای گردشگری شهر باشد و به عنوان یک الگو رفتار کند.

خجسته با بیان اینکه توسعه گردشگری اولویت استان همدان است و هر همدانی باید یک مبلغ گردشگری باشد چرا که در این بخش اشتغال و توسعه همدان نهفته است، تاکید کرد: سال گذشته سال واردات بی رویه بود که امیدواریم امسال امور گمرکی کنترل شده و اقدامات خوبی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه ۶۵ تا ۷۰ درصد واردات بی رویه و قاچاق در کشور کنترل شده است، عنوان کرد: رونق تولید با قاچاق کالا همخوانی ندارد و باید تمام سامانه‌هایی که جزیره‌ای عمل می‌کنند از جمله گمرک و مالیات دولت الکترونیک را مد نظر قرار دهند تا شفاف‌سازی لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اگر شفاف سازی صورت گیرد شعار سال به راحتی عملی خواهد شد از اصحاب رسانه و مدیران استان همدان قدردانی کرد و گفت: همدان باید در سطح ملی و بین المللی بدرخشد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *