ارتباط مدیران و مردم در استان همدان افزایش یابد

به گزارش غرب ایران ، آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار نوروزی استاندار همدان و مدیران مجموعه استانداری با تبریک سال نو و بیان اینکه دشمن می‌خواهد اعتماد عمومی را هدف قرار دهد و باید هوشیار بود، گفت: باید ارتباط مدیران با مردم بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان با بیان اینکه حرف مردم را شنیدن آنها را به لحاظ روحی سبک و اعتماد را بیشتر می‌کند، اضافه کرد: استاندار همدان روحیه مردمی دارد.

آیت الله شعبانی با تاکید بر اینکه باید در انتخابات به گونه‌ای عمل شود که حق هیچ فرد، حزب یا تشکلی ضایع نشود، عنوان کرد: حمایت و رونق تولید داخلی در رأس امور اجرایی مسئولان قرار گیرد.

استاندار همدان نیز با بیان اینکه در استان برای بهبود معیشت و کسب و کار در حال تهیه سند توسعه هستیم که محور آن رونق تولید و اشتغال است، گفت: اگر تولید رونق بگیرد درآمد سرانه و اشتغال بالا رفته و اشتغال موجود حفظ می‌شود و به همین دلیل برنامه را بر این اساس بسته‌ایم.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *