مدیرکل دیوان محاسبات همدان معرفی شد

به گزارش غرب ایران، با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی علی کرمانی به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان همدان معرفی شده و از زحمات حاتم نیکخو نیز تقدیر شد.

علیرضا قاسمی فرزاد در این برنامه با اشاره به اینکه ضمن حراست از بیت‌المال، حفظ نیروی انسانی یک اصل است اظهار داشت: فساد خط قرمز دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه مدیران بایدفکور ،عقلانیت‌محور و شجاع باشند افزود: با هر مدیری که شائبه فساد داشته باشند بلافاصله قطع همکاری خواهد شد.

قاسمی فرزاد با این توضیح که رویکرد دولت سیزدهم بر تحقق منویات مقام معظم رهبری و مسیری است که قانون اساسی یعنی فساد‌ستیزی و پاکدستی مشخص کرده است عنوان کرد: طهارت و پاکی اقتصادی در بین مدیران استان، زبانزد است.

وی با بیان اینکه در ترکیب مدیران دستگاه‌های اجرایی با تاسی از سیاست‌های دولت، سعی شده از مدیران فساد‌ستیز استفاده شود ادامه داد: در شرایطی کنونی و با توجه به مشکلاتی که از ادوار‌ گذشته به جا مانده، دولت سعی می‌کند تا به اقشار آسیب‌پذیر وارد نشود.

این مقام مسئول اظهار داشت: نگاه مدیران به مجموعه‌های نظارتی و دیوان محاسبات، همچون مشاور امین است هرچند دیوان محاسبات با پیشگیری از فساد و نظارت دقیق بر امور می‌تواند تسهیل‌گر باشد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی، باید به مدیران شجاعت ببخشیم تا بتوانند نقش موثری در پیشبرد امور داشته باشند عنوان کرد: دستگاه‌های نظارتی و دیوان محاسبات می‌توانند حامی و پشتیبان مدیران دستگاه‌های اجرایی باشند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه امروز در شرایطی هستیم که مردم و کشور به خدمات بسیار گسترده‌ای نیاز دارند گفت: اقدامات دولت سیزدهم بر حفظ سلامت جامعه و تقویت معیشت مردم متمرکز است.

وی با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد: وحدت و انسجام خوبی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد که نقش موثری در پیشبرد امور دارد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *