۲۰ هزار مسافر همزمان با تعطیلات عید فطر در همدان اقامت داشتند

به گزارش غرب ایران علی خاکسار  با بیان اینکه در تعطیلات عید سعید فطر ۱۳۱ هزار نفر از اماکن و جاذبه های گردشگری استان همدان دیدن کردند، افزود: در این میان جاذبه‌های تاریخی با ۵۴ هزار و ۴۵۱ بازدید کننده بیشترین آمار گردشگر را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: طی این مدت ۲۰ هزار و ۳۹۲ مسافر در استان همدان اقامت داشتند که این آمار شامل ۶ هزار و ۷۶۰ نفر در هتل‌ها، یک هزار و ۲۷۹ نفر در مجتمع‌های گردشگری، یک هزار و ۲۷۷ نفر در مهمانپذیرها و ۸۴۷ نفر نیز در هتل آپارتمان‌ها است.

وی گفت: همچنین یک هزار و ۳۵۹ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، چهار هزار و ۵۵۶ نفر در خانه‌مسافرها و سه هزار و ۳۶۰ نفر در اقامتگاه‌های موقت استان همدان اسکان داشتند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان اینکه در این ایام ۶۲۴ نفر در تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش و ۲۰۶ نفر در سایر مراکز اقامت داشتند، افزود: ۸۰ نوبت گشت نظارتی و بازرسب در این ایام از مراکز اقامتی، دفاتر مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی انجام شده است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *