۸۲۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در استان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ به گفته مدیرکل کمیته امداد امام استان همدان دبیرخانه شورای زکات استان همدان، زیرساخت‌های الکترونیکی جمع‌آوری زکات فطره را فراهم کرده است  و شهروندان می‌توانند به راحتی، کد #۵*۰۸۱*۸۸۷۷* را با تلفن‌های همراه خود شماره‌گیری کرده و فطریه خود را پرداخت کنند.

همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۱۴۵۶ ویژه پرداخت فطریه عام برای پرداخت غیرحضوری فطریه پیش بینی شده تا مردم به راحتی بتوانند فطریه خود را پرداخت کنند.

محمدرسول شیخی‌زاده افزود: در  محل های اقامه نماز عید فطر صندوق‌های جمع‌آوری فطریه با آرم و نشان «شورای زکات استان» مستقر خواهد بود و در همه این پایگاه‌ها دستگاه کارتخوان نیز برای دریافت فطریه در اختیار نمازگزاران قرار داده خواهد شد.

مقدار زکات فطره برای هر نفر بر اساس سه کیلوگرم از قوت غالب و نظر مراجع تقلید از مبلغ ۴۰ هزار تومان تا ۲۲۵ هزار تومان تعیین شده است و زکات فطریه جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان، به حساب نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی واریز خواهد شد.

او گفت: : انتشار هرگونه شماره حساب بانکی غیر از شماره حساب شورای زکات در فضای مجازی ممنوع بوده و همانند سال‌های قبل، توسط مراجع قضایی با متخلفان برخورد خواهد شد .

همچنین بر اساس مصوبات شورای زکات استان مقرر شد جمع‌آوری زکات فطره توسط صندوق‌هایی که به صورت متفرقه و خارج از چارچوب شورای زکات استان همدان نسبت به جمع‌آوری زکات فطره اقدام کنند، توسط نیروی انتظامی جمع‌آوری شوند.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *