بهره‌برداری از مجتمع تجاری سینا در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ، شهردار همدان گفت: عملیات اجرایی بازار بزرگ سینا از سال ۸۵ آغاز شده و ساخت آن ۱۶ سال طول کشیده است.

وی اظهار داشت: این طرح از جمله پروژه‌های ناتمامی است که قول اتمام آن را داده بودیم و امیدوارم بتوانیم دیگر پروژه‌های عمرانی ناتمام مانند پل غدیر را هم به پایان برسانیم.

شهردار همدان ادامه داد: بازار بزرگ سینا بزرگ‌ترین پروژه اداری- تجاری است که ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر زیر بنا دارد و توجه به مباحث ترافیکی نیز در این پروژه لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه کیفیت و مصالح به کار گرفته شده در این طرح به روز است گفت: این پروژه از نظر ساخت و کیفیت قابل دفاع بوده و امیدواریم در راستای تقویت گردشگری در شهر مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه، سازه‌های به کار رفته در این پروژه ۴۰ سال بیمه دارد و پس از آن نیز باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد افزود: این پروژه دارای بزرگ‌ترین سقف شیشه‌ای بوده و رستورانی با منظره آرامگاه دارد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود محوری بودن مساله گردشگری در همدان روزهای جمعه، بازار تعطیل است که امیدواریم برای این مرکز خرید حداقل زمان تعطیلی از سوی کسبه لحاظ شود تا گردشگری که وارد شهر می‌شود بتواند از خدمات آن استفاده کند.

حسینی تصریح کرد: جذب و نگهداری مشتری، چیدمان خوب و توانایی مالی و مناسب فروشندگان نکاتی است که باید برای فعال ماندن بازار از سوی مالکان مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان نیز گفت: برای ساخت و اتمام این پروژه همکاران در سازمان به صورت شبانه روزی فعال بودند و خروجی این تلاش شبانه روزی ساخت یک مجتمع تجاری به روز است.

«احسان صباغی» افزود: این بازار دارای ساختمانی است که به دلیل طولانی شدن زمان ساخت آن، سازه هایش باز طراحی شده و مدرن‌ترین امکانات در آن به کار رفته است.

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *