مردم همدان ۱۹ میلیارد و ۲۶۲ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

 به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ محمدرسول شیخی‌زاده گفت: پرداخت صدقه در استان همدان افزایش ۳۰ درصدی داشته است و با توجه به جمعیت استان به طور میانگین هر یک از هم‌استانی‌ها ۱۱ هزار تومان صدقه پرداخت کردند.

او گفت: منطقه یک همدان با پرداخت ۳ میلیارد و ۶۸۶ میلیون تومان بیشترین میزان پرداخت صدقه را داشته است،  که به علت شیوع کرونا در سال قبل و کاهش میزان گردش وجه نقد در جامعه در تلاش هستیم با دریافت صدقات مردم از طریق روش‌های نوین و غیرحضوری، خدمات شایسته‌تری را به نیازمندان ارائه کنیم و شرایط پرداخت صدقات را برای عموم هم‌استانی‌ها تسهیل شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با تشریح روش‌های نوین و الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با واردکردن کد #۰۸۱*۸۸۷۷* در تلفن همراه و یا با استفاده از شماره کارت ۶۶۶۴-۹۹۶۹-۹۹۱۸-۶۰۳۷ به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.

شیخی زاده گفت: روش‌های جدید با نصب QR کد‌ها قابل پرداخت است که برای مشترکان در حال نصب است و مردم نیکوکار می‌توانند برای تخصیص QR کد‌ها با شماره تلفن ۰۸۱۳۱۴۴۹۲۱۸ یا مراجعه به دفاتر امداد نسبت به این موضوع اقدام کنند.

او گفت: صدقات جمع‌آوری شده برای مددجویان در قالب کمک‌های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *