حضور ۹۵ درصد از دانش آموزان استان همدان در مدارس

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛احمد آقامحمدی  در خصوص بازگشایی مدارس افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس از سوی وزارتخانه توصیه نشده اما امکانات بهداشتی همانند توزیع ۱۰۰ هزار ماسک در مدارس تهیه شده است.

وی با اشاره به سخنان سخنگوی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر تخلف ۱۸۵ مدرسه در کشور جهت بازگشایی حضوری و غیبت ۱۶ درصدی دانش‌آموزان، تصریح کرد: استان همدان سهمی از آمار ارائه شده نداشته و هیچ مدرسه ای در این حوزه تخلف نکرده است و براساس بازرسی‌ها در مجموع بالای ۹۵ درصد از دانش‌آموزان در کلاس درس حضور دارند.

آقامحمدی با بیان اینکه از مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان یک هزار و ۷۰۰ محل بازرسی شده‌ و در این حوزه رتبه دوم کشوری را بدست آورده‌ایم، اظهار داشت: تلاش اداره کل هم‌اکنون در راستای جبران افت تحصیلی و پیشگیری از تداوم شرایط منفی درسی دانش‌آموزان است.

وی در رابطه با فاصله گذاری اجتماعی نیز تصریح کرد: با توجه به بهبود شرایط بیماری در جامعه و عدم الزام فاصله گذاری اجتماعی در محیط، کلاس‌های پرجمعیت ملزم به تغییر فضا و برگزاری جلسات در سالن اجتماعات هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان در تشریح کمیته‌های ستاد اجرایی، افزود: کمیته بررسی و مشاوره، سلامت و بهداشت، اطلاع رسانی و اقناع سازی و آموزش از جمله ۶ کمیته فعال در ستاد اجرایی اداره کل بوده که به شکل متمرکز بر فعالیت مدارس نظارت می‌کنند.

استان همدان بیش از ۳۰۷ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *