مرغ مورد نیاز همدان برای ماه رمضان تامین شده است

به گزارش غرب ایران علی دولو  با بیان اینکه در راستای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی، سازکان جهاد کشاورزی استان همدان به منظور تأمین محصولات و کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه به ویژه در بحث مواد پروتئینی حیوانی وارد کار شده، گفت: در این خصوص، اقداماتی در راستای تأمین مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: سال گذشته، نزدیک به دوبرابر بیشتر از سهمیه تعیین شده استان اقدام به جوجه ریزی کردیم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه حدود ۳۴ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان به انجام رسید، گفت: نیاز استان همدان در روزهای عادی به مرغ حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ تن است.

دولو خاطرنشان کرد: توانستیم با برنامه ریزی های به عمل آمده تولید مرغ استان را به ۲۵۰ تن برسانیم و تأمین و عرضه مرغ در بازار استان همدان در روزهای انتهایی سال ۹۹ مناسب پیش رفت.

این مسئول از استمرار این برنامه‌ها با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: اقداماتی در راستای تأمین و عرضه مناسب اقلام اساسی و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی در پیش گرفته شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه جوجه ریزی ها به انجام رسیده است، گفت: مرغ مورد نیاز استان همدان برای ماه رمضان تأمین شده است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید

غرب ایران - «مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *