سامانه فعال بارشی شنبه وارد همدان می‌شود

به گزارش غرب ایران محمد حسن باقری‌شکیب، اظهار داشت: در ساعات بعد از ظهر امروز و فردا وزش باد و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه فردا بخاطر ابرناکی آسمان امکان بارشهای پراکنده در نقاط مرتفع استان وجود دارد، تصریح کرد: از اوایل هفته آینده یک سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه سامانه بارشی از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده در استان فعالیت می‌کند، اظهار داشت: بارش‌ها در نقاط مرتفع به صورت برف و در سایر مناطق به شکل باران خواهد بود.

باقری شکیب با بیان اینکه در روزهای آینده از نظر دمایی تغییرات محسوسی نخواهیم داشت، گفت: در روز گذشته ملایر با حداکثر دمای ۱۳ درجه به عنوان گرم‌ترین شهرستان و همدان با حداقل دمای ۶ درجه، سردترین نقطه استان گزارش شده است‌.

وی افزود: در این مدت دمای هوای شهرستان همدان بین ۶ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال زراعی تاکنون میانگین بارش‌ها نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش یافته است، گفت: مقدار بارندگی در همه شهرستان‌های استان کاهشی بوده است.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه بر اساس نقشه های هواشناسی قادر به پیش‌بینی بلندمدت هستیم، اظهار داشت: بر این اساس مقدار بارندگی‌های استان در اسفند ماه در حد نرمال پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

پرداخت ۶ هزار میلیارد به گندم‌کاران همدانی

غرب ایران - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: سال گذشته در استان همدان ۶ هزار میلیارد تومان پول خرید گندم به گندم‌کاران و کشاورزان پرداخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *