ممنوعیت فعالیت کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در مناطق قرمز

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ حمید سیفی گفت: طبق ابلاغیه ستاد استانی کرونا کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و استخر‌ها دولتی و خصوصی در شهرستان‌های قرمز رنگ کرونایی تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد و هیچ گونه فعالیت ورزشی در مناطق قرمز نباید صورت گیرد.

 او گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن چند شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان تشکیل جلسه داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طبق ابلاغیه ستاد استانی کرونا کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و استخر‌ها اعم از دولتی و خصوصی در شهرستان‌های قرمز رنگ کرونایی تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد و هیچ گونه فعالیت ورزشی در مناطق قرمز نباید صورت گیرد.

او گفت: باشگاه‌های ورزشی بازوان پرتوان اجرایی ورزش استان خصوصا در توسعه ورزش قهرمانی هستند، اما در رابطه با سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و افراد خاطی اعم از بهره برداران و باشگاه‌های متخلف با تمام شدت برخورد خواهد شد.

سیفی گفت: امروز بازرسی از اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی شدت می‌گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در صورتی که باشگاهی د ر رعایت شیوه نامه‌های بهد اشتی تخلف کند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

او گفت: واحد‌های بازرسی وامور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و شهرستان‌های تابعه باید دراین زمان حساس نظارت ویژه‌ای بر تعطیلی کلیه اماکن ورزشی داشته باشند.

راساس اخرین اعلام وزارت بهداشت از وضعیت رنگ بندی کرونایی ۱۰ شهرستان استان همدان، «همدان، اسدآباد، درگزین و رزن» در وضعیت قرمز، «کبودراهنگ، ملایر و تویسرکان» در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های «نهاوند، فامنین و بهار» نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *