پیام رهبر انقلاب به مردم همدان مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد

به گزارش غرب ایران ، سردار مظاهر مجیدی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان همدان اظهار داشت: پیام مقام معظم رهبری نسبت به همدان مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد و توجه ایشان به استان ستودنی است.

وی افزود: ایشان پیش از این فرمودِه‌اند که «همدان دارالمؤمنین بوده و در دفاع مقدس دارالجهاد» شد و در جای دیگر گفتند که «شهدای همدان جز برجسته‌ترین‌ها هستند».

مجیدی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با جانباز شهید “علی خوش لفظ” راوی کتاب “وقتی مهتاب گم شد” هم بچه‌های همدان را «بچه‌های صفا و عشق و اخلاص، مردان بزرگ بی‌ادعا، یاران حسین بن علی(ع) و یاوران دین خدا» عنوان کردند.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: ایشان در تقریظ خود بر کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» هم لشکر انصارالحسین(ع) را «فداییان و شیران روز و دلاوران شب» نامیده‌اند.

مجیدی تصریح کرد: پیام اخیر مقام معظم رهبری در انتصاب نماینده ولی‌فقیه استان همدان هم نشان‌گر توجه ویژه ایشان به استان است که «همدان را در شمار پیشروان حرکت انقلابی» دانسته‌اند.

وی با تبریک به آیت‌الله شعبانی، نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: سپاه و بسیج و مراکز وابسته به آن چون تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع)، سپاه قدس و قرارگاه امام علی(ع) آمادگی خود را برای همکاری با نماینده ولی‌فقیه اعلام می‌کند تا با استحکام‌بخشی به خط انقلاب و رهبری بتوان، قدم‌های محکم‌تری برای تحقق “گام دوم انقلاب” برداشت.

انتهای پیام/ م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *