فعالیت جمعیت هلال احمر همدان در ایام نوروز با برپایی ۲۴ پایگاه

به گزارش غرب ایران بهروز کارخانه‌ای مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه در طرح نوروزی هلال احمر همدان ۲ هزار و ۳۰۰ نفر روز طی ۲۰ روز ارائه خدمت می‌کنند، افزود: این طرح از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات سال آتی ادامه خواهد داشت.

کارخانه‌ای بابیان اینکه فضاهای دوستدار کودک با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان در طول سفر از سوی مجموعه جوانان هلال احمر برپا می‌شود، گفت: ایجاد ۱۰ فضای دوستدار کودک برنامه ریزی شده است.

کارخانه‌ای با اشاره به اینکه مانند سال‌های گذشته در ورودی شهرها ایستگاه‌های سلامت هلال‌احمر دایر شده و به مسافران ارائه خدمت خواهند کرد، گفت: در ایستگاه‌های سلامت تست قند خون و فشار خون به صورت رایگان انجام شده و اقلام تبلیغاتی، بروشورهای اطلاع‌رسانی و نقشه‌های راهنمای گردشگری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

وی از پیش بینی راه اندازی ۱۱ ایستگاه سلامت خبر داد و به در نظر گرفتن برپایی خیمه‌های نماز نیز اشاره کرد و گفت: ۶ خیمه نماز نیز دایر خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با تاکید بر اینکه جمعیت هلال‌احمر همه‌جا و برای همه خدمات ارائه می‌دهد اما به دلیل شرایط خاص در ایام تعطیلات این خدمات‌رسانی بیشتر می‌شود، گفت: جمعیت هلال احمر همدان در طرح امداد و نجات نوروزی ۱۵ پایگاه ثابت و ۹ پایگاه موقت دایر می‌کند که امداد هوایی نیز در کنار این پایگاه‌ها به صورت ثابت فعال است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد

غرب ایران -تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۶ سهمیه به مهم‌ترین آوردگاه ورزشی ایران خواهد رفت که البته اسامی نفرات اعزامی به المپیک پاریس باید از سوی کادر فنی اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *