آزادی ۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، یدالله روحانی منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه در استان ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد خواهند شد، گفت: برای آزادسازی این زندانیان ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

یدالله روحانی منش افزود: در حال حاضر ۲۱۶ نفر در استان زندانی غیر عمد وجود دارد که ۱۶۷ نفر از این افراد محکومیت مالی، ۵ نفر به علت دیه، ۴۳ نفر به علت مهریه و یک نفر نیز به علت عدم پرداخت نفقه زندانی هستند.

او با بیان اینکه از مجموع افراد زندانی شده ۵ نفر خانم و ۲۱۱ نفر آقا هستند، تأکید کرد: از بین افراد زندانی شده بیشترین مبلغ بدهی حدود ۹ میلیارد تومان به علت محکومیت مالی بوده و کم‌ترین میزان مبلغ بدهی نیز ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا داریم با همکاری خیرین ۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد که مبلغ بدهی آن‌ها کمتر از ۳۰ میلیون تومان است را آزاد کنیم.

روحانی منش گفت: افرادی که تمایل دارند در این طرح شرکت و موجبات آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنند می‌توانند هدایای نقدی خود را به حساب‌های سیبای بانک ملی ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲، جام ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ و بانک انصار ۳۳۲۲/۴۳/۸۳۱۰۳۸۷/۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ واریز کنند.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *