سند تحول حکمرانی کشور با حضور رییس جمهور رونمایی می شود

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ محمدمهدی اسماعیلی امروز در جمع اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی استان همدان افزود: سند تحول حکمرانی برای دولت سیزدهم بسیار مهم و دارای ارزش است و پس از رونمایی، تمامی برنامه‌ها و اهداف پیش بینی شده این سند در قالب لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه کشور به عنوان اسناد بالادستی عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: دولت درصدد کنار زدن شیوه‌های منسوخ و مرسوم اداری گذشته که مشکل ساز بودند، است و به جای آن‌ها شیوه‌ها و روش‌های علمی، نوین، منطقی و عقلانی را برای اجرا به عنوان دستورالعمل در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف پیش بینی و طراحی کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: ماموریت اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دولت، قرار دادن حوزه فرهنگ و هنر در جایگاه اصلی و شایسته است چرا که اعتقاد داریم فرهنگ مقدم بر همه حوزه‌ها و پیشران حرکت دولت است.

محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه بنا داریم گام‌های بلندی برای تحول در حوزه فرهنگ برداریم، افزود: در جریان تدوین لایحه بودجه سال آینده، شعار دولت مردمی سیزدهم «تغییر و جابجایی ریل و مسیر اداره کشور» برای بهبود کار‌ها و خدمت رسانی بهینه به مردم است.

وی تصریح کرد: دبیرخانه اصلاح ساختار فرهنگ و رسانه کشور نیز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال شده که در این راستا یکی از اتفاق‌های خوب پیوستن دیگر نهاد‌های فرهنگی خارج از بدنه دولت به ما و انعقاد تفاهم نامه عملیاتی با آن‌ها است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در جریان سفر به همدان از طرح‌های در حال احداث موزه هنر‌های معاصر و تالار بزرگ شهر همدان (مرکز همایشها) بازدید و برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی این دو طرح اثرگذار فرهنگی دستوراتی صادر کرد.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

تعیین‌تکلیف ۲۹۰ کرسی مجلس دوازدهم + نتایج دور دوم انتخابات

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان‌‌ با حضور پرشور مردم‌ برای تعیین‌تکلیف پارلمان دوازدهم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *